Hej!

För er som följt mig länge så vet ni att jag jobbade med ekonomi innan jag gick på föräldraledighet. Flera i familjen driver eget och är det något som man vill ha hjälp med så är det just faktureringen. För någon som driver sitt företag från olika platser (kontor, hemma osv) så kan det även vara skönt att komma åt sina fakturor från vilken dator som helst.

Idag ligger det i tiden att starta eget företag och jag vill därför passa på att tipsa om ett faktureringssystem som jag tycker verkar bra. BL fakturering är ett företag med ett enkelt faktureringsprogram för små och medelstora företag. Du bestämmer själv hur din faktura ska se ut och har full kontroll över dem tills den dagen de är betalda.

BL fakturering finns i två varianter:

  1. Första varianten är den där du lagrar allt lokalt,
  2. Andra varianten lagrar du i molnet – alltså över internet

Tjänsten kostar 99:-/mån och det tycker jag är ett bra pris för ett sådant program. Det finns även en demo att ladda ner på deras hemsida om ni vill testa innan 🙂

Det var allt för den här gången – hoppas ni blir nöjda!

Kram.

Skärmavbild 2015-12-23 kl. 11.04.49

I samarbete med BL Fakturering,

 

Dela gärna här: Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Du kanske också gillar

4 comments

Svara

Nej, då väljer jag faktiskt hellre Hogia. Hogia Small Office är ju mycket billiare och har bättre support. 🙂

Svara

Jag har jobbat med Hogia på ett större företag och det fungerade kanon! Ett superbra program! Har faktiskt inte kollat om de har för mindre företag – den tanken har aldrig slagit mig 🙂 men det kanske de har? Kram.

Svara

Nej, då väljer jag faktiskt hellre Hogia. Hogia Small Office är ju mycket billiare och har bättre support. 🙂

Svara

Jag har jobbat med Hogia på ett större företag och det fungerade kanon! Ett superbra program! Har faktiskt inte kollat om de har för mindre företag – den tanken har aldrig slagit mig 🙂 men det kanske de har? Kram.

Svara

Your email address will not be published. Required fields are marked *